Uniglobe Travel breekt met het stereotiepe beeld over zakenreizen

February 26, 2020

Aan de vooravond van onze 40e verjaardag stellen we jou graag onze wereldwijde rebranding voor. Hiermee breken we definitief met het stereotiepe beeld over zakenreizen en richten we ons nog meer op de toekomst van corporate travel.

Een zakelijke reiziger uit de jaren ’80 zou zich moeilijk nog herkennen in zijn multi-taskende-altijd-geconnecteerde collega’s van nu. Het prestige, glamour en glitter van corporate travel hebben inmiddels plaats gemaakt voor efficiëntie en doelgerichtheid. De grenzen tussen werk en privé zijn vervaagd, met aandacht voor een gezonde work-life balance. Nieuwe trends als bleisure, waarbij een zakenreis met een stukje vakantie wordt gecombineerd, steken de kop op. En het is stilaan de millennial-generatie die de marsrichting van de toekomst bepaalt.

 

“Uniglobe Travel begrijpt de noden van de eigentijdse zakenreiziger en speelt er pro-actief op in. De rebranding weerspiegelt perfect deze frisse blik op corporate travel, maar waar het werkelijk om draait is het verhaal van vakmanschap, innovatie en gedrevenheid dat achter deze nieuwe vormgeving schuilgaat”, zegt Paul Geyssens, Regional President Uniglobe Belux.

“Wij willen de nr.1 partner zijn op gebied van corporate travel management binnen de KMO-markt. We bouwen mee aan het succes van onze KMO-klanten door hen volledig te ontzorgen en te begeleiden tijdens elke stap van hun zakenreis. Zo kunnen zij zich concentreren op hun core business. Wij zijn geen leverancier van losse vliegtickets, transfers of hotelovernachtingen. Wel leveren wij een totaalservice met als einddoel een geslaagde zakenreis. Ook op gebied van meetings, incentives, teambuilding, congressen, group travel en vakantiereizen spelen we met een gepast aanbod in op nieuwe trends. Op die manier denken en groeien we mee met onze klanten. Wij zijn een organisatie van ondernemers, klaar en in staat om oplossingen te creëren die anderen in de zakelijke wereld misschien missen. Via ons wereldwijd netwerk, onze technologische oplossingen en onze nabijheid met 15 kantoren in België zijn onze klanten dus verzekerd van een gepassioneerde reisexpert in de buurt die het beste van twee werelden combineert: de kracht van een internationale organisatie en een hoogstpersoonlijke aanpak! De lokale eigenaars van de Uniglobe kantoren zijn erop gebrand om een naadloze reiservaring te bieden binnen een efficiënt beheerd reisbudget. Die aanpak is ingekapseld in het nieuwe merkmotto – Travel Well.”

 

Categories:zakenreizen